It’s a Seattle kinda day

Dagen började med att jag klädde oss båda i rutiga flannelskjortor. Sen kom ösregnet och jag tänkte göra lite nätshopping men fastnade bara på mina favoritmärken som jag alltid handlar i Seattle och fick en stor önskan att gå på outleten som ligger norr om Seattle.

Det blev lunchdags och jag gjorde amerikanska pannkakor och satte på Pearl Jam på Spotify. Det var då jag insåg att det nog var en ”Seattle kinda day”. För er som inte hängt med mig så länge så kan jag berätta att jag bodde i Seattle 1999 – 2004 och hade nog aldrig lämnat staden/landet om jag hade fått stanna längre. Vi har planerat att åka i april innan Ludde blir två och Filippa är tre månader. Behöver jag säga att jag längtar?

Med Jen sist vi var i Seattle oktober 2012 och Ludde var 5 månader.

Dagen innan Julie skulle gifta sig i augusti 2009.

Och Angelas bröllopsdag 2007!
206226_5486871830_806_n

Kommentera gärna!

