Petit Bateau shopping

När jag såg på facebook att Childrens Closet hade rea på bl a Petit Bateau var jag tvungen att klicka hem några plagg. Jag älskar verkligen deras kläder och är precis Ludvigs stil (till min lillebrors stora förtret). Den rödrandiga fanns bara i strlk 18 månader och trots att Ludde bara är 16 månader är jag orolig att den kommer vara för liten. Franska kläder tenderar att vara små i storlekarna. Men om den är för liten kan jag ju alltid spara den till Filippa. Fina va?

Petit Bateau rödPetit Bateau blåPetit Bateau linne

 

Jag var också iväg tidigare och panikshoppade ”ur och skur kläder”. Bestämde mig för att köpa galonisar i svart från Lindex och en blå funktionsjacka från H&M som är vattentät. Tänkte att han blir ju rätt varm av sig så skönare att ha något som andas upptill. Nu funderar jag dock på om jag köpt för små och borde åka och byta. Örk.

4 thoughts on “Petit Bateau shopping

Kommentera gärna!

