Påminnelser

Igår var jag först och hälsade på mina vänner Martina och Krister som precis blivit föräldrar, och jag blev påmind om hur liten en nyfödd bebis är. 3,6 kg vägde han och var 49 cm lång. Bara lite tyngre än vad Ludvig var när han föddes. Och helt gudomlig! Tänk att det växer en sån liten bebis i min mage. Helt ofattbart!

IMG_1166

Efter besöket där mötte jag upp min kompis Anna som är i vecka 38 för att lämna över babybädden som hon beställt. Då blev jag liksom påmind att min mage är INGENTING mot vad den kommer att bli! Alltså Anna är supersmal i övrigt, men med en riktig kula på magen. Och med massa foglossning har stackaren… Ja, det kommer bli värre innan det blir bättre!

One thought on “Påminnelser

  1. Åh baby fötter 🙂

    Tack snälla för din kommentar 🙂 jag blev så glad! Det är faktiskt mitt motto, träna bra och kunna äta det jag vill. Jag mår så himla bra utav träning och sover som ett barn framförallt. När en tjej sa en gång till mig åh äter du godis började jag nästan skratta, jag älskar godis och skulle aldrig förbjuda min kropp godsaker.

    NU tänker jag tjata på dig igen Anna, du måste skaffa instagram ❤

    Trevlig fredag på er

    Kramar från mig

Kommentera gärna!

