antilopdyna med klös i

Jag gillar verkligen mönstret på detta leopardtyget, men herregud vad svårt det är att sy i! Tråden går av ständigt och nålen fastnar. Om ni bara visste hur mycket jag svurit vid symaskinen. Jag skulle vilja säga, ”-aldrig igen”, men med tanke på att jag har klippt ut tyg för en till dyna så bör jag ju göra den också. Men det får definitivt vänta!

Någon som vill ha en dyna med klös i så hör av er till annajuhlin@hotmail.com. 250 kr plus ev frakt är vad som gäller.

annatotti barnstolsdyna i leopard till antilop annatotti barnstolsdyna i leopard till antilop

8 thoughts on “antilopdyna med klös i

Kommentera gärna!

