underBARA BARN – dag 2

Jag överlevde första dagen på mässan! Jag fick träffa en massa fantastiska föräldrar/blivande föräldrar, och responsen har varit otrolig. Jag träffade även min favvo bloggerska som ska föda när som helst, Knivlisa, och gravida storbloggaren Dessie ville specialbeställa en bädd. Kul!

Eftersom jag vaggar omkring på mässan hela dagarna (vecka 29 nu och det känns!) så har jag inte tid att fixa med webshoppen (http://annatotti.se), och ska jag vara ärlig är jag inte säker på att allt funkar som det ska. Så om ni vill beställa är det fortfarande bäst att skicka ett mejl till mig, anna@juhlin.nu.

Idag tippar dom ännu fler besökare så hoppas många kommer och säger hej!

image

image

2 thoughts on “underBARA BARN – dag 2

Kommentera gärna!

