Slutkörd!

Ok jag lovar, detta blir det sista inlägget om min medverkan på underBARA BARN mässan! Men jag hoppas ni förstår vilken stor grej detta har varit för mig. Att säga upp mig från ett fast jobb med bra lön, bestämma sig för att satsa på eget, och sen känna att man lyckats… Ja, det är oslagbart! Visst har jag lång väg kvar att gå och min webshop är ju minst sagt bristfällig, men den positiva respons jag fått under dessa tre dagar på mässan har verkligen gett mig ännu mer inspiration och driv.

Dock kan jag tillägga att just nu går jag på halvfart… Tanken var att jobba ikapp en massa idag, men all jag lyckats med är att göra två beställningar samt svara på lite email. Kanske inte så konstigt att jag är så här trött, men på onsdag morgon drar vi till solen (mer om det sen), så imorgon måste jag verkligen jobba undan en hel del. Så skicka lite energi min väg så jag håller ut till onsdag! 😀

annatotti på underbara barn mässanannatotti lektältannatotti lektält

5 thoughts on “Slutkörd!

Kommentera gärna!

