Nya finska bästisen – Nokia Lumia 1020

Hurra, hurra, hurra! Äntligen efter 3 veckor med dum-telefon har telefonen jag ville ha äntligen släppts och hamnat i mitt ägo! Well, var tvungen att casha upp alldeles för mycket pengar, men det är den värd. Jag har verkligen fastnat för Windows Phone och ville fortsätta med samma operativ system efter att jag hade i sönder min gamla Nokia.

Sen att fokuset på denna telefon är just kamera/videokamera gör ju inte saken sämre! Hela 41 megapixel kamera och en massa avancerade inställningar. Kanske man kan börja mobilblogga med gott samvete nu?

Nu hoppas jag bara att svenska appar kommer ifatt snart, för dom ligger ju helt klart efter. Surt tex att inte kunna ha Ludvigs favorit – Stadens Hjältar. Men med den nya luren kan jag iallafall nu ha Instagram så äntligen kan jag följa er som är aktiva där. Så tipsa mig nu vilka konton jag ska följa!

nokia lumia 1020

Kommentera gärna!

