Turkiet i bildet – del 1

Nu har man kastats in i vardagen och kylan här hemma, och att titta på bilderna från Turkiet känns nästan främmande. Ska jag vara ärlig är jag mest glad för att vara hemma och kunna andas och röra på mig igen, men visst hade vi det härligt också! Det påminns man ju när man kollar på bilderna. Jag delar upp bilderna i två inlägg. Först kör vi ett gäng blandade poolbilder.

IMG_1816IMG_1728IMG_1793IMG_1830IMG_1823IMG_1971IMG_1986IMG_1723IMG_1697IMG_1846IMG_1959IMG_1956

Categories JAG

One thought on “Turkiet i bildet – del 1

Kommentera gärna!

