babyfever

Själv går jag mest och ojar mig för min stora mage som är mer och mer ivägen nu, och samtidigt kläcks det bebisar till höger och vänster i bloggvärlden. Mest uppmärksammad är förstås Blondinbella som nu har blivit mamma. Gillar förresten att det skrivs att hon nu har 2 miljoner läsare som om de skulle vara unika läsare. Mmm eller hur. Oavsett, grattis till henne och alla andra nyblivna mammor. Och jag väntar med spänning på att Karins förlossning ska sätta igång, även om jag tippat att det kommer sluta i  igångsättning. Sorry Karin!

Jag börjar sakteliga vänja mig vid tanken att förlossningen nu bara är ca 1 månad bort. Att vi ska bli 4 snart. Men jag har ingen brådska och hoppas hon inte heller har det. Tills dess kikar jag på bebisbilder och minns min förlossning.


Ludvig bara några dagar gammal ♥

6 thoughts on “babyfever

  1. Haha det är du inte ensam om att tro, gissar på det jag med;) Dessutom eftersom de bara väntar en vecka ungefär innan de sätter igång det här… Blir stressig för han i magen:)

    1. Tänkte skriva det först men sen gissade jag att folk inte skulle fatta. Men ja, klart vi blir 6! Och i vår blir vi typ 12!!!! 😀

Kommentera gärna!

