Beställningar

Magen den växer och att jobba blir allt svårare. Jag vet inte hur mycket längre jag kan ta emot beställningar, och jag börjar med att sätta stopp för fler lektält. Ni som redan har varit i kontakt med mig om att beställa har jag redan inplanerat, men inga nya förfrågningar kommer att tas förrän någon gång efter nyår (till våren?).

Babybäddar och barnstolsdynor kommer jag fortsätta göra i några veckor till. Temporärt har jag satt 15/12 som sista datum jag kommer jobba, men det kan ändras till tidigare, så funderar ni på att beställa så är det hög tid!

Jag vill påminna om barnstolsdynorna som jag temporärt har på lager. Tyvärr har jag inte fotat dynorna än, men dessa tygerna nedan finns alltså tillfälligt. Alla mjuka och avtorkningsbara tyger.

tyger barnstolsdynor

Den växande magen…

magen

Kommentera gärna!

