Om att må 100% bättre!

Ok, så jag är inte helt frisk, men efter en helt ok natts sömn samt att jag snöt ut typ halva hjärnan (seriöst, var det äckligaste jag någonsin sett och väldigt smärtsamt. Tårarna sprutade) kan jag återigen andas vilket gör att jag mår 100% bättre! Sjukt skönt med tanke på att vi ska flyga hem till Stockholm igen.

Mamma/mormor la ut denna bilden på mig och Ludvig tidigare idag, och jag måste ju visa den här också. Finaste lilla ungen!

994050_10152007970193446_1640788540_n

One thought on “Om att må 100% bättre!

Kommentera gärna!

