Glad 1a advent (noll energi)

Vissa dagar sprudlar jag av energi, och andra dagar (som denna), spelar det ingen roll hur mycket sömn jag får eller kaffe jag dricker, jag vaknar ändå aldrig till liv. Jag hoppas verkligen på fortsatt bra nätter med Ludvig, men Linus åkte till Italien imorse och Ludvig sover alltid sämre när familjen är splittrad. Men man lever ju på hoppet…

Fin advent på er iallafall! Ska visa Luddes kalender vid tillfälle samt lite mer julmys i hemmet. Bilden nedan är från i fredags när Ludvig somnade ifrån lunchen och bilden illustrerar bra hur jag känner mig just nu!

Kommentera gärna!

