Födelsedagen

Hej Bloggen! Vad kul att inte en kotte här har gratulerat mig på födelsedagen! Vet inte vad som har hänt men mina bloggbesökare har droppat med typ 1000% vilket är fine på en vanlig dag, men ganska trist när man fyller år. Självömkan när den är som bäst!

Anyways, min tappra kompis Martina som inte var för busy med att tvätta håret eller liknande mötte upp med mig på Ulriksdals Trädgårdscafé och käkade en underbar vegetarisk buffé. Jag kan verkligen rekommendera ett besök för er som bor i länet. Som vanligt gjorde jag misstaget att lämna utan att handla något i butiken. De har så fantastiska blommor, krukor etc, men det blir liksom alltid för mycket. Speciellt när man käkat sig proppmätt.

Bebisen är förstås Martinas och jisses vad man insåg att man glömt hur det var! Lille Albin skötte sig så fint även om hans mamma kanske hade önskat sig att hon hade lite mer fria händer. Btw, Martina hatar att vara med på bild och slapp därför vara med på montaget. 😉

Nu har jag precis lagat middag till sonen och au-pairen (själv är jag fortfarande proppmätt), och livet känns väl ganska oglamoröst. Hade helst åkt till Sollentuna Centrum nu och köpt något fint till mig själv i present, men jag nöjer mig nog med att åka ner till Ica och köpa påse lösgodis. Där har vi den igen, självömkan. Jaja, finns verkligen dom som har det värre. Men trots detta kan väl ni få som tittar in här åtminstone lämna en liten grattiskommentar? Det kan ni väl ändå bjussa på?

Mvh, Miss Självömkan

Categories JAG

28 thoughts on “Födelsedagen

  1. Grattis på födelsedagen! Jag kikar in på din blog bara lite nu som då så visste inte det var din födelsedag. Men självklart skall du gratuleras på dagen! Hoppas resten av kvällen bjuder på fler gratulationer.

  2. GRATTIS igen! Från oss alla tre. Roligt att höra att Albin skötte sig bra, jag sa precis till Krister att han varit helt omöjlig hela dagen och aldrig skulle få följa med ut igen. Kanske har för höga krav :). Mysigt var det iaf att få umgås, även om jag borde ha fiiiirat dig lite mer! Kram

  3. Haha, grattis bruden! Hoppas Ludde pussar riktigt mycket på dig och låter dig sova extra mycket på nätterna som tack för att han får ha en så grymt bra mamma 🙂

  4. Inget illa menat. Vi brukar förvarna. Nästa vecka fyller vi år!
    Glömmer folk det så…
    Människan har mycket att tänka på. Sig själv. Man bör kunna förlåta vår ofulständighet. Ingen är perfekt. Bara du och jag 😉
    / fast vi inte känner varandra.
    Grattis!

  5. Grattis i efterskott 🙂 Jag gillar att kolla in här och följa dina projekt. Kanske får jag möjlighet att använda någon an dina fina barnsaker någon gång. Önskar dig en skön mammaledighet

  6. Men fina!!! Stort grattis, jag älskar verkligen att läsa din blogg – här kommer en stor klump med försenad uppskattning eftersom jag mest ofta kommenterar på FB. Kärlek till dig! Kramar från mig o Ester

  7. GRATTIS, Anna!! I efterskott :/
    Jag har inte varit inne på ett par dagar, annars följer jag dig VARJE dag… mig tappar du inte 🙂
    Vill passa på att önska dig stort lycka till med förlossningen!! Leon kom ju 21 dec förra året och vi åkte hem från BB Stockholm på julafton! Väldigt mysigt 🙂

    Kram från mig

Kommentera gärna!

