annatotti stolsdynor (och nedräkning till mammaledigheten)

Jag checkar av den där listan av beställningar och har nu 5 kvar innan mammaledigheten börjar! Cool känsla! Jag lär sitta och sy en del sen också eftersom jag trivs med det, men slipper alltså stressen av att ha beställningar och kan bara jobba upp ett lager.

Apropå lager, så har jag dessa som inte är tingade och kan köpas. Jag ber om ursäkt för att bilderna är så slarvigt tagna. Alla tillgängliga kan ni se under fliken barnstolsdynor.

annatotti stolsdyna rosor annatotti stolsdyna rosor annatotti stolsdyna beige prickar annatotti stolsdyna beige prickar

2 thoughts on “annatotti stolsdynor (och nedräkning till mammaledigheten)

Kommentera gärna!

