Bullterriern – ”min” medlemstidning

Eftersom det tydligen inte är tillräckligt för mig att vara mamma, matte, gravid och egenföretagare, så är jag även redaktör för Svenska Bullterrierklubbens medlemstidning. Galet mycket jobb är det inför varje nummer, men som tur är kommer det bara ut 4 nummer per år på ca 60 sidor var. Det kan verka lite galet att jag tagit mig an detta uppdrag, men det är ju bara så himla kul! Och jag lär mig en massa för varje nummer. Jag är självlärd i InDesign, och för varje nummer hittar jag nya lösningar och sätt att förbättra tidningen. Utvecklande och tack och lov uppskattat av våra medlemmar.

Detta numret är jag extra nöjd med, och tryckeriet har gjort ett toppen jobb. Visst, det finns några bilder som kanske är lite pixliga, men så är det med en medlemstidning, man kan inte förvänta sig att allt material man får in är högupplöst. Tycker det är lite charmigt! Och hela tidningen är i färg och med hög kvalitet på pappret. Det är minsann inte dåligt för att vara en liten klubbtidning!

Hoppas alla medlemmar blir lika glada som Ludvig blev när han såg sig själv och Birgit i tidningen!

IMG_2459 IMG_2456

2 thoughts on “Bullterriern – ”min” medlemstidning

Kommentera gärna!

