Favvo pyjamaserna

Kanske ni trodde jag var på BB eftersom det varit tyst här inne idag, men nix, bara en massa jobb. Kom nämligen på idag att vissa av mina email inte kommer fram till min Outlook utan ”fastnar” på min webmail som jag aldrig kollar. Så nu hade jag ett till gäng beställningar som självklart ska göras. Fullt upp!

Nu har vi lämnat Linus på Arlanda och myser på soffan framför barnkanalen. Ludde har på sig en av sina favvo pyjamaser som jag skrivit om tidigare. Dom är hur mysiga som helst i fleece och Ludvig älskar fötterna! Dels för de sitter på så bra och har halkskydd under, men också förstås för att de är så söta! Carter är märket och jag köpte dessa på Macys.com.

2 thoughts on “Favvo pyjamaserna

    1. jo vi har absolut olika stil men med pyjamaserna är det snarare så att vi har olika klimat. dessa är perfekta för ett kallt hus och kille son vägrar täcke. sen att han älskar djuren på fötterna gör det hela ännu bättre!

Kommentera gärna!

