Julkalendern med kusinerna

Idag har vi haft huset fullt sen efter lunch. Först var några av Linus kompisar här på julfika och sedan avlöste min bror med familj dom och stannade på middag. Det är kul att se att trots att vi inte träffas ofta så är Ludvig trygg med dom. Speciellt Nellie, snart 8 år, är favoriten och Ludvig tyr sig gärna till henne. Så himla fint!

Vi pratade lite om datumen som jag oroar mig över då Linus är borta, och både min bror och svägerska har erbjudit sig att skjutsa mig till BB om det skulle behövas. Och Astrid är min backup för själva förlossningen, så det kommer ju att ordna sig oavsett. Värst är det ju för Linus! Så nu ska jag försöka släppa denna oro och bara njuta av de sista timmarna/dagarna/veckorna som jag har med magen. För trots allt älskar jag ju min kanonkula. ♥

IMG_2605IMG_2609
Just ja, nyklippta killen!

4 thoughts on “Julkalendern med kusinerna

  1. Vad mysigt och fina bilder.
    Jag trodde jag skulle ha sån separationsångest från magen, men icke. Väldigt skönt att bli av med den, sammandragningar och krämpor. Kunna knyta skorna och se sina egna kroppsdelar. Bra mkt bättre när de kommer ut:D

Kommentera gärna!

