Julaftonsmorgon

God Jul på er alla som kikar in här! Tomten hade lämnat ett paket till Ludvig, så efter vår sovmorgon (vi vaknade 8:20!) så var det paketöppning. Jag är egentligen emot att ge leksaker som inte är åldersanpassade och skulle hellre se Ludde bara leka med klossar och sånt, men just när det kommer till dessa radiostyrda helikoptrar så måste jag ge mig. Det är pappa och Luddes grej, och dom har så roligt tillsammans när dom flyger dom. Så nu har Ludvig fått sin egna lilla som han får styra (krascha) själv.

IMG_2779IMG_2788IMG_2817IMG_2828IMG_2832IMG_2846

Själv mår jag bra. Hade en konstant, kraftig värk i magen inatt, och fick ta alvedon och varm vetekudde till hjälp. Efter ett par timmar gick det över och jag fick sova tills jag vaknade av mig själv efter klockan 8. Väldigt skönt!

Nu ska det sista julpysslet ordnas och jag ska försöka komma underfund med vad tusan jag ska ha på mig idag. Jag har ju inte kunnat shoppa julklänning då jag inte vetat om jag skulle ha en mage att anpassa efter eller inte. Men samtidigt är det ju så himla tråkigt att sätta på sig något från den vanliga rotationen som funkar i dagsläget. Ilandsproblem, I know.

Hoppas ni alla har en mysig julaftonsmorgon!

2 thoughts on “Julaftonsmorgon

Kommentera gärna!

