Tortyr

Jag skulle väldigt gärna hålla bloggen positiv och vid liv, men mina barn har valt att tortera mig, och det är svårare och svårare att inte bara bryta ihop. Metoden de främst använder är den klassiska att inte låta mig sova. Denna tortyr samarbetar de väl med och turas om under både dag och natt med att hålla mig vaken.

Andra effektiva tortyrmedel är att börja gråta eller skrika utan anledning. Helst i kombination med ”ingen sömn tortyren”.

Nu har den äldre även tagit ifrån mig mitt bästa bloggredskap, mobilen, genom att ”tappa” den på stengolvet så skärmen gick i tusen bitar. Dom vill uppenbarligen inte att jag ska kunna kontakta omvärlden. Bäst jag gömmer min dator efter detta…

WP_20140112_14_18_04_ProEn bild från bättre tider

4 thoughts on “Tortyr

Kommentera gärna!

