Jag ropade visst hej…

I måndags blev Ludvig magsjuk, och när jag klarat mig ifrån att bli sjuk hela veckan så trodde jag förstås att jag skulle klara mig. Men TJI fick jag!!! Igår kväll började jag må illa och vid 5 fick jag börja springa på toaletten.

Jag ska dock tillägga att det har än så länge varit en väldigt mild variant och jag mår faktiskt helt ok förutom att magen stökar. Lustigt att jag gjorde ett inlägg relaterat till vikt igår. Magsjuka är ju bästa bantningskuren! I kid I kid!!!

Nu har vår au-pair börjat må dåligt också och kvar är bara pappan här hemma som egentligen ska åka tillbaka till Milano och jobba imorgon. Vi får väl se…

Filippa mår åtminstone bra och kan amma på som vanligt. Nu ligger hon i sängen med mig utslagen bland täcken och kuddar. Själv ska jag nog kolla lite på ”Suits” och dricka nyponsoppa och hoppas på snabb återhämtning!

3 thoughts on “Jag ropade visst hej…

  1. Nej stackare, krya på dig! Bästa serien iaf.
    Angående nyåret, nej det firas att hästens år börjat nu, eftersom det är nyår i Kina nu:) Så föddes hon i början på januari är hon född i ormens år lika som Oliver som är född i november. Är du med då? Lite krångligt kanske, men är ju Kina det gäller;)

Kommentera gärna!

