Helg!

Då har helgen kommit och vi mår bättre nu! Linus kände sig dock krasslig och det är ju inte så smart att flyga flygplan och vara magsjuk, så han bestämde sig för att stanna hemma. Ludvig, Filippa och jag bestämde oss för att gå ut i snön och få lite frisk luft. Kronanvagnen klarade sig utmärkt i den tunga snön och Filippa sov så gott.

Resten av dagen har tillägnats pyssel (ska visa mitt projekt när det är klart!) och häng med barnen. Ludvig är så härlig att vara med nu och det finns inget underbarare än hans skratt.

Nu blir det middag och sen soffmys. Som jag önskar jag hade en skål lösgodis ikväll, men vi har lösgodis förbud här hemma så länge vinterkräksjukan härjar. Och nej, det är liksom inte samma sak att köpa färdiga, förseglade påsar. Får kanske bli Ben & Jerry’s istället och förmodligen Mello eftersom vi är så Svensson man kan bli nu förtiden. Tvåbarnsföräldrar med villa, vovve, volvo. Men jag klagar inte! Trevlig helg på er!

4 thoughts on “Helg!

Kommentera gärna!

