Flaska = sova!

Hela dagen har jag suttit vid symaskinen och checkat av beställningar som skickats och hämtats och nu har jag äntligen kommit ifatt och tar därmed emot nya uppdrag! Jag har några som efterfrågat lektälten (tog en paus från dom när magen blev för stor), så jag lär börja där.

Vilket fall, jag har inte haft tid att blogga, men jag måste bara berätta att gårkvällens flaska vart succé, och Filippa sov nästan 5 timmar först, och sen dryga 3 timmar! Alltså fick jag en hel natts sömn. Härligt!

Så imorse pumpade jag ur igen då morgonmjölken ska vara den fetaste, och nu ikväll slurkade Filippa i sig det (nästan 60 ml) och ammade lite sen på det. Jag får återkomma med rapport om hur det funkar och om det var en engångsföreteelse eller ej!

3 thoughts on “Flaska = sova!

  1. Mina barnbarn (båda) brukade vi (inte vi, men föräldrarna) lämna med liggande flaska i spjälsängen med flaskan i närheten (barnen var dock över 6 mån). Det slutade alltid med en halvtyst natt och tom flaska på morgonen!

Kommentera gärna!

