Bästa Ludvig

Idag när jag hämtade Ludvig på förskolan så kom han först springande mot mig i glädje, men bromsade sedan för att gå tillbaka till rutschkanan, uteköket, sandlådan och förstås sina kompisar. Och inte ville han åka hem! Jag kan verkligen inte tänka mig ett tydligare sätt för honom att visa hur mycket han trivs. Han blev glad av att se mig, men helst ville han fortsätta busa omkring med polarna.

Även förskolepedagogerna säger så fina saker om honom. De berättar hur han hela tiden håller sig sysselsatt med olika saker och är glad och rolig att vara med. Det är dessutom tydligt hur uppskattad han är av sina kamrater. De kommer springande fram och kramar honom på morgonen, och alla vinkar och säger hej då på eftermiddagen. Ludvig är den enda på förskolan som inte pratar överhuvudtaget, men det stoppar honom inte! Av 24 barn är Ludvig yngst och de andra två som är födda 2012 (flickor) pratar ganska mycket. Alla är så himla fina och jag är så otroligt lycklig att Ludvig får tillbringa sina vardagar med dom! ♥

Maja Brand fotografi
Maja Brand fotografiMaja Brand fotografi
Maja Brand fotografi
Alla bilder är tagna av Maja Brand www.majabrand.se

Kommentera gärna!

