Oro

Alltså vad fasen??!!! Efter att jag inte varit alls orolig har jag nu legat sömnlös sen klockan 4!!! Det började med att vi fick väcka Filippa vid 22 då hon inte ätit på 4 timmar. Vi försökte då trycka i henne en flaska med morgonmjölken, men fick bara i henne 40 ml. Och hon ville absolut inte amma.

Fortfarande var jag inte orolig och tänkte att hon vaknar väl om en timme igen och vill käka. Men sen sov vi i 6 timmar vilket är ett rekord! Och när jag låg där och liggammade och kände på hennes rygg kunde jag inte låta bli att notera att hennes hull på ryggen är borta och hon är definitivt smalare. Varför vägde vi inte henne igår???

Ja, himla glad är jag att vi ska till Astrid Lindgrens barnsjukhus snart för att kolla henne för gulsot. Kanske det är därför hon sover så mycket och inte äter lika mycket? Snart får vi svar…

Ps: Hon är inte så gul som hon ser ut på bilden som jag tog igårkväll med mobilen!

2 thoughts on “Oro

Kommentera gärna!

