En månad till semestern!

Tänk, idag är det exakt 1 månad tills vi åker på vår semester i USA. I generella drag så är vi en vecka på roadtrip i California, Arizona och Nevada, en vecka i LA med bl a Disneyland besök, och slutligen en vecka i Seattle. Ska bli SÅ spännande!

Jag kunde inte låta bli att tänka på min senaste resa till California. Jag tror det var 2006 och jag åkte dit utan någon direkt plan annat än att jag hade bokat en hyrbil. Min kompis Paul som jobbar inom flyget kom och mötte upp mig, och spontant bestämde vi oss för att åka till Oahu. Ska jag vara ärlig så var jag inte helt såld på California och trodde det skulle vara mycket mer ”flashigt” än det var. Men det ska bli spännande att dels se hur det är nu, och förstås att resa runt med min familj.

Här kommer lite bilder från då. Ja, man var ju lite yngre, smalare och brunare, men utan mina allra finaste skatter så skulle inte byta tillbaka. ♥

CIMG0143 CIMG0125 CIMG0114 CIMG0108 CIMG0093 CIMG0094

Kommentera gärna!

