RS in da house

Usch ja, vi blir inte direkt bättre här hemma. Filippa är sjukare än någonsin och hostar så hon gråter. Näsan är full med snor och vi är ständigt där med sugen för att underlätta andningen. Det är jobbigt att se Ludvig sjuk, men det känns ännu värre med lilla Filippa som är ännu mer hjälplös. Usch ja. 😦

Linus är också sjuk och valde att sjukskriva sig idag, men kommer åka tillbaka till Milano imorgon trots förkylning. Känns ju sådär. Själv har jag klarat mig undan med endast irriterade ögon, men just nu känner jag mig ganska sänkt. Kan i och för sig bero på brist av sömn, vilket i sin tur beror på sjuka barn… Ond cirkel och hur vi ska ta oss ur den vet jag inte.

Jaja, nu tar vi helg och ska försöka ha en lugn och mysig kväll med lite gott. Hoppas ni har en fin kväll och får en trevlig helg!

IMG_3947 IMG_3959

One thought on “RS in da house

Kommentera gärna!

