4 bilder

Vilken fantastisk helg vi har haft! 10 grader och sol, och vi har verkligen tagit vara på dagarna. Underbart! Här har ni några bilder från mobilen.

1. Promenader med syskonvagnen Mountain Buggy Duet. Vi använder den med liggdelen nu och det funkar bra nu när man inte behöver använda åkpåse. Jag har bestämt att vi tar med liggdelen till USA trots allt, men mer om det senare.

2. Så här är jag nästan alltid klädd nu för tiden. Mina nya, superbekväma stretchjeans från hm med högre midja, samt en skjorta från Abercrombie eller Ralph Lauren med amningslinne under. Enkelt, smidigt och stilrent.

3. Filippa blir allt starkare och vi försöker komma ihåg att låta henne öva på magen några stunder varje dag. Helt otroligt vad tjejen växer. Idag drog jag ner en låda med kläder från vinden och hittade en del favoriter. Som denna tröjan som mormor stickade till Ludvig när han föddes.

4. Imorgon är det bloggevent på schemat arrangerat av Loppi som jag och Astrid ska på. Ska bli spännande! Någon annan som ska?

Kommentera gärna!

