Extrem töntmatchning

Oh herregud vad underbart det var att bara få slappna av och bli ompysslad! Jag unnar mig i princip aldrig att gå på behandlingar, båda pga kostnad och tid, men åhh vad det var värt det idag! I drygt två timmar fick jag bara koppla av och njuta. 😊

Nu är jag hemma igen och tvättar för fullt inför vår resa. Tänk, bara två dagar bort nu! Mycket som ska planeras och packad innan dess.

Jag köpte lite nya kläder åt oss till resan, och jag måste bara visa klänningarna som Filippa och jag ska ha nästa sommar tillsammans! Jag hade sneglat på klänningen sedan den kom, så fatta lyckan när jag insåg att barnstorleken gick ända upp till 170 cl och passade mig! Jag kommer väl tjuvstarta med att ha min redan nu (även om den inte är optimal för amning…), men Filippa har lite att växa i. Töntigt måhända, men så himla fint!

2 thoughts on “Extrem töntmatchning

  1. Ni kommer ju bli jättefina båda två! Hoppas ni får en härlig resa, vi kan väl höras när ni är tillbaka? Fick du mitt sms häromdagen? Har ju både kläder o leksaker jag gärna blir av med. Kram

Kommentera gärna!

