Jag saknar mina barn!

Idag har varit en riktig tråkdag. Först spenderade jag dagen med att sitta med hundra kvitton vid datorn för att kunna deklarera. För övrigt en riktigt sorglig historia. Jag har tjänat så lite (dvs betalat så lite i skatt) att jag måste betala tillbaka de ROT-avdrag jag gjort. Surt.

Jag hämtade Ludde från förskolan klockan 16.00 som vanligt och började direkt laga mat när vi kom hem. Käkade klockan 17.00 och fick sen bege mig till förskolan igen då vi har städvecka (Ludde går på föräldrakooperativ). Blev klar med städningen 19.45 och kom hem bara för att lägga honom.

Så nu har jag i princip ignorerat Filippa hela dagen pga jobb, och knappt träffat Ludde alls idag. Känns så trist och det får mig att tänka på hur jobbigt det måste vara för Linus som är borta flera dagar i rad från dom! Tur att vi har en långhelg framför oss med massa familjehäng! ♥

PS: Sigge, du glömde dina solbrillor här!

Kommentera gärna!

