Blogginbjudan till lyxkryssare

Jisses vilka produktiva dagar jag haft! Fått iväg några beställningar och påbörjat ett par till. Samtidigt som jag kunnat mysa en hel del med Filippa. Visst har jag saknat Ludvig, men främst har det varit härligt att få ”egentid”.

Men nu är grabbarna hemma igen, för imorgon ska jag ha egentid på riktigt i några timmar! Jag har nämligen blivit inbjuden på visning av lyxkryssaren MSC Poesia som ligger till i Stockholms hamn för tillfället. Jag vet inte så väldigt mycket om vad det innebär förutom att vi får lunch och en spa behandling, men som ni vet så ÄLSKAR vi ju att resa, så kände att detta ville jag inte missa att lära mig mer om. Kanske åker vi på en kryssning när barnen blivit lite större?

Jag har aldrig varit på ett fartyg av denna storlek, så kameran följer med och jag kommer självklart dela med mig av mina intryck. Ska bli superskoj!

2 thoughts on “Blogginbjudan till lyxkryssare

  1. Åh, vad mysigt det låter!
    Jag och min man åkte på medelhavskryssning på vår bröllopsresa! Heeeeelt underbart var det! Vill definitivt kryssa igen! Den resan är ett riktigt riktigt bra minne!

    1. Vad härligt! Just medelhavskryssningen låter ju kanon. Men skulle inte säga nej till Karibien heller… 😉

Kommentera gärna!

