Poolen är klar (nästan)!

De senaste dagarna har varit innehållsrika och sociala, men även lite hektiska. Jag önskar att jag inte stressade upp mig så mycket, men märker att jag kört på lite väl hårt nu och att det är dax att sänka tempot.

Men vi har iallafall fått en hel del gjort, och poolen är i stort sätt klar. Ramen upptill är inte fast än då virket inte räckte till och Linus har nu åkt iväg för att jobba i 5 dagar. Att bada går ändå, och jag tror vi inviger poolen imorgon. Jag kollade precis temperaturen, och det är redan 26 grader! Så coolt! Jag kommer visa mer bilder när den är klar.

Categories Hus

Kommentera gärna!

