Nya fransar – ny mama

Cirka 90 minuter tog det för mina fransar att gå från obefintliga till galavärdiga! Och då bad jag ändå om de kortaste hon hade! Väldigt nöjd är jag iallafall med resultatet, men frågan är om det är ”jag”? Vi får väl se om jag vänjer mig.

Linas fransar gjorde jag dom hos och du hittar henne på instagram här och hennes facebook sida här. Hon håller till hemma i sin egen lägenhet vid Odenplan. Proffsig, trevlig och prisvärd!


One thought on “Nya fransar – ny mama

Kommentera gärna!

