Nyfrissad

Förr i tiden så var jag livrädd för att en frisör skulle paja mitt hår och gick till de dyraste ställena. Nu nöjer jag mig med att gå till det billigaste och sunkigaste stället där jag inte förstår ett ord av vad de säger. Saker har förändrats med andra ord! Men 300 spänn senare är jag nyfärgad och klippt, och kunde inte vara nöjdare!

Före och efter:

Förutom att fixa håret har vi hängt vid Lago di monate idag igen. Det är behaglig temperatur, men solen hade gärna fått kika ut lite mer. Speciellt då Filippa sov i vagnen i hela tre timmar och gav mig chans att ligga platt i solstolen. Inte ofta det händer!

Nu ska vi snart ut att äta, så bäst jag hoppar i duschen!

Kommentera gärna!

