Filippamys

Idag var nog varmaste och finaste dagen på året, men trots det satt jag mest vid symaskinen! Och jag klagar inte, för jag tycker ju att det är så roligt! Två lektält har jag hunnit göra de senaste dagarna. Imorgon tänkte jag bara slappa om det är fint dock. Kan ju inte missa sommaren!

Lite bus med Flippan har jag hunnit med iallafall. Badat lite i poolen, gungat, och gossat med Ivan. Han växer verkligen varje dag. Nu har han börjat gå omkring lite och gnäller när han är uttråkad. Inte lätt att vara ensam i kullen, men han gillar när han får ligga nära Filippa. Jag måste ju vara försiktig dock eftersom hon kan vara lite hårdhänt. Men samtidigt är det ju ingenting mot hur hans kullsyskon hade behandlat honom! 😉

IMG_7955IMG_7964IMG_7997IMG_8017IMG_8004

One thought on “Filippamys

Kommentera gärna!

