Hemma!

Då var hela familjen på 7 individer tillbaka hemma i villan i Viby. Inget slår svensk sommar på landet, men det är ganska skönt att komma hem och sova i sin egen säng.

Så nu ligger vi på soffan, kollar vi fotboll och äter gottis. Alla hundar stupade rakt i säng när vi kom hem, och nu sover även Ludvig. Filippa som är en kvällspigg tjej hänger dock fortfarande med. Så mysigt att få dessa kvällstimmar med henne.

Nej, verkar som vi förlorar 700 spänn ikväll då vi satsat på brassarna, så kan lika gärna gå till sängs. Knasiga är att jag egentligen vill att holländarna ska vinna, så lite tvådelat. Men imorgon har vi satsat en tusing på tyskt guld, och de hejar jag på och känner att det tar dom! Vilket fall, dags att följa hundarnas exempel och lägga mig jag med. Godnatt!

8 thoughts on “Hemma!

      1. Så, nu kollade jag runt lite. Hittade inget om hur höga dina tält brukar vara? Men 140cm, kan det passa? Gärna i sånt rålinne med vita ”fönsterkarmar” och knytband vid dörren. Med fyra pinnar. Blir det lättare att skicka utan pinnar så kan jag kanske ordna det efteråt? Blir det ingen skillnad så får su gärna ordna med dem 🙂 Krams

        1. Höjden går inte anpassa så jätte mycket men är ca 140 cm. kolla däremot hur stor gilvyta du vill ha. rålinne med vita fönster it is! pinnar köper du bäst själv, annars blir porto astronomisk! biltemas träskaft på 160 cm är bäst!

          1. Haha, jo jag tänker att stora träpinnar inte är postens favoritpost 🙂 Då skaffar jag sådana. Hur stor är golvytan på ett normalstort lektält då? 130cm? Jag har verkligen inte en aning…

Kommentera gärna!

