Hemmalek

När jag vaknade imorse efter en tuff natt med små fötter som ständigt sparkade mig i ansiktet, hade jag inga höga förhoppningar för dagen. Men vi fick faktiskt en riktigt mysig dag med massa lek. Vi badade i poolen, solade, målade vid staffliet, körde bobby car, busade med Iiiaa, byggde med duplo, och mycket annat.

Vår baksida har verkligen blivit en härlig plats att hänga på. Helt inhägnad så både barn och hundar kan springa fritt, och bra balans mellan altan och gräsmatta. Och poolen har förstås blivit pricken över i:et.

När vi flyttade in för snart 3 år sedan var tanken att vi bara skulle bo här ett par år, men just nu kan jag inte tänka mig ett bättre hem för oss!

One thought on “Hemmalek

Kommentera gärna!

