Maileg fråga!

Båda barnen somnade 20.30 ikväll. Alltså förstår ni hur unikt detta är? Jag var helt övertygad om att Filippa skulle vakna 10 minuter senare som hon vanligtvis gör, men hon sover fortfarande! Helt otroligt. Vi får väl se hur natten blir, men efter en vecka av nästintill ingen sömn under dagarna så har hon onekligen en del att ta igen.

Vad gör jag då med min fria tid? Jo jag äter godis och letar barnsaker på nätet… Inte så väl utnyttjad tid, men oh well. Och nu till min fråga! Jag vill ha den minsta maileg figuren som finns utan att den har napp i munnen. Enligt min undersökning är mus storasyster på bilden 7 cm, medan kanin Micro är hela 16 cm. Trots detta kostar musen 119kr och kaninen bara 79kr. Kan detta verkligen stämma?

Ni maileg kunniga, hjälp mig!

Kommentera gärna!

