Underbara skärgård!

Äntligen har semestern börjat, och jag överlevde våra sista timmar utan pappan som blev ännu fler då han missat sitt flyg. Vilket är en helt annan historia, men äntligen är vi iallafall samlade och ute på Ålön som ligger i Stockholms skärgård om någon inte visste det.

Ludde somnade klockan 20.00 framför Hitta Nemo och Filippa somnade klockan 21.00 vid bröstet. Nu har jag alltså ett par timmar framför mig med en bok. Ljuvligt!

Linus och Ludvig bor uppe i stora huset med farmor och farfar, men Filippa och jag bor i friggan som vi rustade upp för tre år sedan. Jag tycker det är skönt att ha min egen plats här med våra kläder och så, men det hade varit för trångt för oss alla. Älskar också att kunna ligga i sängen och titta ut över vattnet. Underbara skärgård!

Kommentera gärna!

