FÖRE

Jag håller på att gå bananas här hemma, och jag har ett riktigt tetrisprojekt framför mig. Det kommer ske en rotation av grejer. Det i Filippas rum och i garaget ska till syhörnan, det i syhörnan ska till garaget. Och lite av det i Luddes rum ska till Filippas rum. Hur allt kommer sluta? Ja det får vi se, men jag planerar bli klar tills Linus AKA ”motståndaren till projektet” kommer hem imorgon natt…

Filippas rum…

Syhörnan…

Garaget…

PS: Jag vet att jag har schemalagt att jag skulle jobba idag, men jag får räkna detta som jobb då det helt enkelt inte GÅR att göra något i denna röra!

One thought on “FÖRE

Kommentera gärna!

