Filippas rum

Jag tänkte att det var dags att visa er lite bilder från Filippas rum efter att jag visade FÖRE bilderna tidigare. Det finns fortfarande mycket att göra, men Filippa inte ens använder rummet ännu (hennes spjälsäng fick flytta tillbaka in i vårt sovrum då hon kommit in i en fas då hon vaknar tjugotusen gånger per natt) så är det ingen brådska.

Men här får ni en bättre bild av hur lektältet ser ut i rummet. Detta tält har 4 pinnar, men Filippas eget tält har 5 pinnar, så ni kommer få se skillnaden tydligare.

annatotti lektält

Här kan ni även få kika lite mer på rummet. Eftersom spjälsängen står i mitt sovrum så tår en gästsäng där temporärt. Dockskåpet måste renoveras, men jag funderar på att måla hela vitt så jag har en grund och kan sen ta rummen lite eftersom. Nu ser det ju bara hemskt ut.

IMG_8750IMG_8754

I vanlig ordning så passade Ludde på att mysa lite när han såg att jag ställt upp tältet. Lille hjärtat!

IMG_8757

4 thoughts on “Filippas rum

Kommentera gärna!

