Nytt i barnens garderob

Jag gjorde ett inlägg igår som visst inte laddades upp, så där har ni förklaringen varför det ekade tomt här! Vi hade iallafall en toppen dag med tidig hämtning på förskolan för att gå på bio och se Flygplan 2 (mer om det när jag får tid), shopping och middag på restaurang. Så himla mysigt!

Den enda datortiden jag har för tillfället är för att jobba med bullterriertidningen, men jag ville bara snabbt göra ett inlägg med bilder på vad vi shoppade igår. Ludde fick välja sina kläder och han var så stolt idag när han kom till förskolan med sin ”Frozen” tröja! Men visst är det märkligt att så fort det är ett ”tjejigt” tryck så måste det vara puffärm och materialet är supertunt. Trist! Men han gillar oavsett och hans nya slim jeans sitter utmärkt när man inte har någon blöja!

IMG_8818IMG_8823

Filippa fick också lite nytt. Passade på att shoppa på Next när man var i Kista Centrum. De har en hel del sött, och så himla prisvärt! Och sen blev det lite basleggings från H&M också.

3 thoughts on “Nytt i barnens garderob

  1. Åh, Axel älskar den filmen han med 🙂 det är en av MYCKET FÅ filmer med tjejer i huvudrollen känns det som. Och dessutom med ett ”budskap” om att tjejer inte bara är hjälplös små dockor. Känns nästan extra viktigt att pojkar få se såna filmer..? Jag tänkte köpa en röd munktröja till A på H&M, men då var det puffärm och tunnare material. Gah! Jävligt irriterande rent ut sagt… Jag har dessutom köpt ett par mörklila brallor med svarta stjärnor på Lindex tjejavdelning till honom. Dom är skitsnygga 🙂

  2. Älskar att du köpte tröjan till Ludde! ❤ August skulle också älska den tröjan!

    Och vilka fina leggings h&m har just nu!! Jag har inte kollat där en enda gång till Astrid utan bara köpt polarn & GAP till henne, men de har ju faktiskt "hennes färger" på H&M. Tjohoo!

    Älskar också hur lika Ludde & Filippa är! Så vackra barn du har alltså!

Kommentera gärna!

