Busy doin’ nothin’

Har ni också dagar ibland då man verkligen bara vill strunta i allt och bara göra det man känner för? En sån dag har jag haft idag. Ville inte jobba eller något annat på min to-do list.

Nej, istället åkte jag och shoppade kläder till barnen och lite smått och gott till deras rum. Lite pyssel som jag väl får visa någon annan dag. För jag känner liksom inte ens för att blogga! 😁
Panda outfit till Filippa
Kläder med djur på uppskattas alltid av Ludvig
Och lite basgrejer till Filippa. Ska försöka pimpa dom dock…

One thought on “Busy doin’ nothin’

Kommentera gärna!

