Litet familjeäventyr

När det tystnar på bloggen så beror det på två saker.

Lite sömn och mycket jobb/fullspäckat schema.

Jag har varit så galet trött hela helgen med en Filippa som ammat varannan timme under natten och sedan velat börja dagen klockan 6. Plus en Ludde som legat och sparkat på mig i sömnen. Men oavsett var det mysigt att ha min kompis Anna på besök, och jag har gjort mitt bästa för att hålla igång.

När jag lämnade Anna på Arlanda så hämtade jag även upp Linus som då tar nätterna med Ludde. Och plötsligt vänder det och även Filippa sov bra med endast en amning vid 4 och morgon klockan 7.

Så en utvilad mamma ska jobba på lite idag, och sen ikväll åker vi på en Birka kryssning och käkar skaldjur! Det ska verkligen bli intressant att se hur det blir med kidsen, och jag lovar en full report!

Kommentera gärna!

