Förra veckans Loppi event

Det blev så mycket annat förra veckan med Ludvigs operation och så att jag inte kom mig för att skriva ett inlägg om Loppi eventet. Ja, det är ena anledningen. Andra anledningen är att jag faktiskt inte var lika imponerad som jag var förra gången. Visst var det trevligt och så, men inget har gett ett bestående minne. Och goodiebagen var en besvikelse när man hade förra eventets påse färskt i minnet. Faktiskt var det inget som var värt att varken spara eller visa. Tråkigt.

Nu ska jag inte bara vara negativ, och gänget från Loppi hade verkligen ansträngt sig för att skapa ett härligt event, men denna gången passade det helt enkelt inte mig. Ingen av föreläsarna kom med något för mig nytt eller intressant, men kanske det är för jag nu har två barn som är lite större? Lokalen var iallafall superhärlig, och alla var jättetrevliga.

Filippa och jag hade oavsett supermysigt, och det var så härligt att få en heldag tillsammans med henne!

15222028868_26094dac5a_o15222012268_6137d49978_o
Foto: Petra Kyllerman

En höjdpunkt hade jag iallafall, och det var att träffa Anna Frisk som driver Annas Profylax. Vi gick deras kurs innan Ludvig föddes, och jag är övertygad om att det är mycket tack vare denna klass som jag hade två fantastiska förlossningar. Jag rekommenderar ALLA har möjlighet att gå kursen. Kolla här hur man beställer!

WP_20140930_12_43_15_Pro

One thought on “Förra veckans Loppi event

  1. Nu har jag läst ikapp mig lite här! Så glad att allt gått bra med Ludvig men ush så trist att han har det jobbigt nu.. 😦 Stackare! allihopa! Och Filippas närhetsbehov på det. Heja mamma! Stay strong!! ❤

Kommentera gärna!

