Fredagsnöje

Efter en kämpig vecka med stökiga nätter där båda barnen (samt jag) inte kunnat sova, och nattningar som i princip aldrig slutat, så har mina barn nu belönat mig med att båda somna innan klockan åtta! TACK säger jag bara och oj vad jag behövde en kväll på soffan med en skål popcorn och nybakade brownies framför Idol. Så himla skönt!

Samtidigt som jag lyssnar på idolerna så sitter jag och klipper ut bokstäver som ska appliceras på kuddarna. Jag har alltid nya produkter i huvudet, men ofta måste jag göra många olika försök innan det blir precis som jag vill, och därför ”lanserar” jag inte dom. Vissa saker inser jag tom att jag aldrig skulle kunna tillverka för en rimlig kostnad, och lägger därför ner det.

Men dessa kuddar blev så himla bra med en gång, och jag är så glad att jag dessutom fick så fin respons! Så nu pysslar jag med några beställningar, och att rita samt klippa ut bokstäver är en perfekt kvällsysselsättning. Jag kommer fortsätta visa mina alster på instagram så se till att ni följer mig där!

Kuddarna kan beställas i två storlekar. 40×40 cm (max 5 bokstäver) 250 kr och 50×50 cm 300 kr. Tyget kan fås i vit eller beige och bokstäverna rosa eller ljusblå. Beställa gör man enklast på info@annatotti.se.

One thought on “Fredagsnöje

Kommentera gärna!

