Sista chansen att lägga beställning!

Imorgon är alltså sista dagen som man kan lägga en beställning på mina produkter innan jag går på mammaledighet 100%! Jag har ju jobbat deltid de senaste 11 månaderna, men nu kommer vår au-pair sluta nästa vecka, och jag behöver fokusera på familjen.

Jag kommer dock fortsätta att tillverka vad jag har lust med och sen lägga ut på instagram för försäljning. Anledningen till detta arbetssättet är dels för att undvika stress pga deadline, men även minimera det administrativa arbete som specialbeställningarna medför. Ett extra plus är ju att jag kan använda mig av materialen jag har hemma istället för att ständigt söka nya.

Så skynda och passa på att lägga en specialbeställning innan det är försent! 😊 Frågor och beställningar mejlas till info@annatotti.se.

Kommentera gärna!

