Äntligen fredag?

Min kusin la upp denna bilden på Facebook idag, och det är precis så jag känner var och varannan helg. Eftersom Linus ofta är borta på helgerna, och Ludde inte har förskola, så känns det snarare jobbigt när helgen kommer.

Lösningen är att boka upp skojiga saker att göra, men jag har helt enkelt varit för trött för att planera. På söndag har vi fullt schema, men imorgon har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Jag håller tummarna att vi får en bra natt så vi har energi till en härlig dag tillsammans.

Kommentera gärna!

