Skönt flow

Vad livet med småbarn går upp och ner! Helt galet vad olika veckorna kan vara. Nu är vi inne i en underbar period där Filippa börjat sova i princip hela nätter (19.30 till 4-5 och somnar sen om efter amning till ca 7) och vi samt Ludde sover tillsammans i mitt sovrum. Ofta väljer jag till och med att lägga mig samtidigt med dom och bara njuta av att ha dom nära.

Men inte ikväll! Nej, nu njuter jag av typ det godaste som finns. Mackor med brie och hjortronsylt. Så. Jäkla. Gott. Och rödvin. Och Grey’s Anatomy.

Och jag känner mig sååå nöjd!

Kommentera gärna!

