Min önskelista till Tomten

Barnens önskelistor la jag ut för ett par veckor sedan, och här kommer alltså min! Jag tycker det är så himla svårt att önska sig presenter nu för tiden, och helt ärligt blir jag glad för vad som helst. Egentligen är det ju roligast med barnens presenter… Men några saker har jag fått med.

Min önskelistaJag har tröttnat på min Oral-B och Sonicare är ju bara så mycket bättre!

Linus och jag önskar oss fler delar till vår bestickserie från Alessi. Främst behöver vi dessertgafflarna som även fungerar som barngafflar, men även soppslev och andra uppläggningsbestick.

Jag fick en block lampa av mina föräldrar för hundra år sedan som har försvunnit i någon flytt. Tror det var flytten från USA till Sverige. Vilket fall så saknar jag den och tänker att den skulle vara superfin på nya hallbordet.

Egentligen har man väl inte tid att läsa tidningar nu, men jag tycker ändå det är något speciellt. Just Vi Föräldrar och Hus & Hem är mina favoriter!

Slutligen så spelar vi alldeles för lite spel! Anledningen kan vara att vi inte har ett enda!!! Cranium är mitt absoluta favoritspel och jag minns en gång när jag bodde i USA att polisen kom och sa till oss att grannarna klagat på att vi var högljudda när vi satt och spelade. Vi skrattade alltså så högt att polisen kom! Sjukt kul ju.

Nej, nu måste jag fortsätta jobba! Har tre tält kvar på min TO-DO lista!

 

Kommentera gärna!

