Mammaluggen

Nej, jag har inte klippt lugg. Detta är resultatet av barnafödande. Eller amning. Eller graviditet. Vet inte exakt vad som orsakar håravfallet, men när det växer tillbaka så är det som en tjock matta som kommer ut. Det hände efter jag fick Ludde, och det hände igen med Filippa.

Så nu har jag en fjunig lugg som det inte finns något att göra åt. Men då vi hittar att vara snygg längst ner på listan av prioriteringar så är jag inte så brydd. Och ärligt talat, jag vinner mammaluggen med hästlängder, eller hur?

One thought on “Mammaluggen

Kommentera gärna!

